احیای قلبی ریوی CPR در منزل

احیای قلبی ریوی (CPR)در خانه: اگر بیماری که به هر دلیلی نیاز به احیای قلبی ریوی دارد، ممکن است امکان جا به جایی و رسیدن به موقع به یک مرکز درمانی را نداشته باشد. همراز در اسرع وقت و در هر ساعت از شبانه روز مختصصین مربوطه را در اختیار شما قرار میدهد. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نصب سوند معده و سوند مثانه (فولی) می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

احیای قلبی ریوی (CPR) در منزل

اگر فردی در خانه دچار ایست قلبی شود، ممکن است نتواند به موقع به یک مرکز درمانی منتقل شود. در این شرایط، احیای قلبی ریوی توسط یک فرد، می‌تواند تا رسیدن نیروهای امدادی، جان بیمار را نجات دهد. احیای قلبی ریوی شامل دو مرحله ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی است. ماساژ قلبی به گردش خون کمک می‌کند و تنفس مصنوعی به تأمین اکسیژن برای بدن می‌پردازد. برای انجام ماساژ قلبی، ابتدا فرد را به پشت روی زمین میخوابانند و دست‌های فرد را روی جناغ سینه قرار میدهند. سپس، با سرعت 100 تا 120 بار در دقیقه، به سمت پایین فشار وارد میکنند.

تنفس مصنوعی در منزل چگونه انجام میشود؟

برای انجام تنفس مصنوعی، دهان خود را روی دهان بیمار قرار میدهند و به مدت 5 ثانیه نفس خود را به او میدمند. سپس، اجازه میدهند بیمار نفس خود را بیرون دهد. آموزش احیای قلبی ریوی یک مهارت مهم است که می‌تواند جان افراد زیادی را نجات دهد. اگر شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان به این مهارت آشنا نیستید، می‌توانید با اعزام پزشکان همراز، بیمار خود را نجات دهید. در صورت بروز ایست قلبی در منزل، میتوانید با مرکز همراز در ارتباط باشید. سپس، مراحل احیای قلبی ریوی را برای شما آغاز میکنند. با انجام صحیح احیای قلبی ریوی، می‌توانید شانس زنده ماندن بیمار را تا 70 درصد افزایش دهید.

خدمات مرتبط