ویزیت پزشک عمومی در منزل

ویزیت شدن توسط پزشک عمومی در خانه، یکی از ابتدایی ترین مواردی است که مرکز خدماتی همراز به شما ارائه میدهد و میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز که نیاز به پزشک عمومی داشتید از اپلیکیشن همراز استفاده کنید یا با این شماره تماس بگیرید. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نصب سوند معده و سوند مثانه (فولی) می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

ویزیت پزشک عمومی

ویزیت پزشک عمومی در منزل

ویزیت پزشک عمومی در منزل، امکان دسترسی به خدمات پزشکی را برای افراد کم‌توان، سالمندان و خانواده‌های آنها فراهم می‌کند. این خدمات شامل معاینه بیمار، تجویز دارو و ارائه مشاوره پزشکی است. پزشکان عمومی همراز، متخصصان بسیار ماهری هستند که طیف وسیعی از مراقبت های بهداشتی غیرجراحی را برای بیماران ارائه می دهند. آن ها مشکلات پزشکی جدی و دشوار را بررسی میکنند و تا زمانی که این مشکلات برطرف نشده یا تثبیت نشوند، بیمار را تحت معاینه قرار می دهند. بیماران برای تشخیص مشکل و بیماری خود در ابتدا باید به پزشک عمومی مراجعه کنند که اگر مشکل بیمار نیاز به معاینه پزشک متخصص بود به متخصص مربوطه ارجاع داده شود.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنیم؟

ویزیت توسط پزشک فقط برای این نیست که شما دچار یک بیماری شده باشید. هر چند وقت یکبار، لازم است که برای معاینه سلامت عمومی، تب فصلی، چکاب کلی بدن و موارد دیگر با پزشک عمومی مشورت کنید.اگر نیاز به رسیدگی بیشتر داشته باشید، پزشک عمومی می‌دانند چه موقع و به کدام متخصص شما را ارجاع دهند.

خدمات مرتبط