نصب نفروستمی یک طرفه در منزل

نصب نفروستمی یک طرفه درخانه: نفروستمی برای بیمارانی به کار میرود که مجاری ادراری آن ها دچار مشکل شده است. متخصصین همراز امکان نصب و تعویض نفروستمی در منزل را فراهم کرده اند. برای دریافت خدمات تماس بگیرید. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نصب و تعویض نفروستمی در منزل می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

نصب نفروستمی یک طرفه

نصب نفروستمی یک طرفه در منزل

نفروستمی یک طرفه برای بیمارانی استفاده می‌شود که مجاری ادراری آن‌ها دچار مشکل شده است و نمی‌توانند ادرار خود را به طور طبیعی دفع کنند. این روش شامل ایجاد یک سوراخ در کلیه و قرار دادن یک لوله در آن است. لوله ادرار را به خارج از بدن هدایت می‌کند. نصب و تعویض نفروستمی یک طرفه معمولاً در بیمارستان انجام می‌شود. با این حال، مرکز درمانی همراز در تهران امکان انجام این روش در منزل را نیز فراهم کرده‌است.

نصب نفروستمی یک طرفه در منزل مزایای متعددی دارد، از جمله:

  1. راحتی و آسایش بیمار: بیمار در محیطی آشنا و راحت قرار دارد و نیازی به طی مسافت طولانی برای انجام این روش ندارد.
  2. صرفه‌جویی در وقت: بیمار می‌تواند در زمان کوتاهی از خدمات پزشکی بهره‌مند شود.
  3. کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی: بیمار در معرض افراد بیمار قرار نمی‌گیرد و خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی کاهش می‌یابد.

اگر شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان به مشکلی در مجاری ادراری مبتلا هستید و نیاز به نصب نفروستمی یک طرفه دارید، می‌توانید از خدمات نصب نفروستمی یک طرفه در خانه با قیمت مناسب استفاده کنید.

خدمات مرتبط