اکو قلب توسط پزشک متخصص در منزل

اکو قلب توسط پزشک متخصص در خانه: بیمارانی که با مشکلات قلبی دست و پنجه نرم میکنند ممکن است به دلایل مختلفی همچون نیاز آنی به اکو قلب و یا ناتوانی حرکتی امکان مراجعه به مرکز درمانی را نداشته باشند. به این منظور میتوانند با کمک مرکز درمان در منزل همراز، در خانه خود از خدمات اکو قلب توسط پزشک متخصص بهره مند شوند و برای آگاهی از نتیجه آن نیز نیازی به مراجعه به مرکز درمانی دیگری نداشته باشند. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، اکو قلب می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

اکو قلب توسط پزشک متخصص

اکو قلب توسط پزشک متخصص در منزل

بیماران قلبی ممکن است به دلایل مختلفی مانند نیاز فوری به اکو قلب یا ناتوانی حرکتی، امکان مراجعه به مرکز درمانی را نداشته باشند. اکو قلب در منزل یک راه حل مناسب برای این افراد در تهران است. در این روش، یک پزشک متخصص از مرکز همراز با تجهیزات اکو قلب به منزل بیمار مراجعه می‌کند و اقدام به انجام این آزمایش می‌کند. نتایج اکو قلب بلافاصله در اختیار بیمار قرار می‌گیرد و نیازی به مراجعه به مرکز درمانی دیگری نیست. اکو قلب در منزل مزایای متعددی دارد، از جمله:

  1. راحتی و آسایش بیمار: بیمار در محیطی آشنا و راحت قرار دارد و نیازی به طی مسافت طولانی برای انجام آزمایش ندارد.
  2. صرفه جویی در وقت: بیمار می‌تواند در زمان کوتاهی از خدمات پزشکی بهره‌مند شود.
  3. کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی: بیمار در معرض افراد بیمار قرار نمی‌گیرد و خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی کاهش می‌یابد.

اگر شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان به مشکلات قلبی مبتلا هستید و امکان مراجعه به مرکز درمانی را ندارید، می‌توانید از خدمات اکو قلب در منزل با قیمت مناسب استفاده کنید.

اکو قلب، پنجره‌ای به سوی قلب شما

اکو قلب، که به آن اکوکاردیوگرافی نیز می‌گویند، یک آزمایش غیرتهاجمی و بدون درد است که با استفاده از امواج صوتی، تصاویر و نمودارهای متحرکی از قلب را ارائه می‌دهد. این تصاویر به پزشک متخصص قلب و عروق کمک می‌کند تا عملکرد قلب را به‌طور دقیق بررسی کرده و مشکلات قلبی را تشخیص دهد.در طول آزمایش اکو قلب تکنسین دستگاهی به نام مبدل را روی قفسه سینه شما قرار می‌دهد. مبدل امواج صوتی بی‌خطری را به قلب شما ارسال می‌کند. سپس این امواج پس از برخورد با ساختارهای مختلف قلب، منعکس شده و به مبدل باز می‌گردند. اطلاعات جمع‌آوری‌شده نیز توسط مبدل به تصاویر و نمودارهایی تبدیل می‌شوند که بر روی مانیتور نمایش داده می‌شوند.

خدمات مرتبط