تعویض سوند مثانه در منزل

بیمارانی که سوند ادراری آنها نیاز به تعویض دارد میتوانند برای تعویض کاتتر یا سوند فولی از خدمات پرستاری همراز بهره مند شوند. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نصب سوند معده و نصب و تعویض سوند می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

تعویض کاتتر یا سوند مثانه

تعویض سوند مثانه در منزل

لوله‌ای که در مجرای ادرار قرار می‌گیرد و برای تخلیه یا جمع‌آوری ادرار از مثانه استفاده می‌شود، به نام سوند شناخته می‌شود. این کار باید همیشه توسط فردی با تجربه پزشکی انجام شود، زیرا بی‌تجربگی در این زمینه می‌تواند باعث آسیب به دستگاه ادراری، ناراحتی و عفونت شود. حتی اگر بخواهید بیمار خود را به صورت حضوری به مراکز درمانی ببرید و این کار را انجام دهید، ممکن است در مسیر جابجایی، سوند حرکت کند و مشکلات زیادی برای شما به وجود آورد. مجموعه همراز در تهران با کادری مجرب امکان نصب و تعویض سوند را در منزل به بهترین و سریع‌ترین روش به شما می‌دهد. خدمات تعویض سوند همراز با اعزام پرستار با قیمت مناسب در منزل، نصب سوند ادراری را با پیشرفته‌ترین تجهیزات استریل‌شده در بهترین شرایط انجام می‌دهد.

زمان تعویض سوند ادراری

سوند ادراری داخلی (فولی) که در منزل استفاده می شود، باید پس از 14 روز تعویض شود. این امر به ویژه در صورتی که سوند از جنس سیلیکون نباشد، مهم است. سوند ادراری خارجی (کاندوم شیت) باید هر 24 ساعت یکبار تعویض شود. اگر جریان ادرار قطع یا کاهش یافت، باید سوند ادراری داخلی تعویض شود. همچنین، اگر خون در کیسه ادرار مشاهده شد، باید سوند ادراری داخلی تعویض شود. در صورت بروز هرگونه مشکل با سوند ادراری، باید با پزشک یا پرستار خود تماس بگیرید.

 

خدمات مرتبط