پانسمان زخم پای دیابتی در منزل

 زخم پای دیابتی یکی از موارد بسیار شایع در بین افراد دچار دیابت است. برخی از محصولات موجود در بازار برای شستشو و یا بستن پانسمان زخم های دیابتی مناسب نیستند. پیشنهاد ما این است که برای انجام پانسمان زخم های دیابتی از پرستاران مجرب و مطلع از این موارد در همراز کمک بگیرید تا در منزل خودتان به صورت کاملا مطمئن این زخم ها را پانسمان کنید. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، پانسمان زخم پای دیابتی می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

پانسمان زخم پای دیابتی

پانسمان زخم پای دیابتی در منزل

با افزایش شیوع بیماری دیابت در جهان، زخم پای دیابتی نیز به یکی از چالش‌های مهم درمانی تبدیل شده است. این زخم‌ها به دلیل اختلال در گردش خون و حس در پاهای بیماران دیابتی ایجاد می‌شوند و در صورت عدم درمان مناسب، و متاسفانه می‌توانند منجر به قطع عضو شوند. پانسمان زخم پای دیابتی یکی از ارکان اصلی مدیریت این بیماری است. ما با ارائه خدمات پرستاری برای زخم پای دیابتی، عوامل مختلفی مانند نوع زخم، شدت عفونت، میزان ترشحات زخم و وضعیت سلامت کلی بیمار را در نظر میگیریم. خدمات پزشکی همراز ارائه‌دهنده خدمات پانسمان زخم دیابتی در منزل است.

10 مزایای مهم پانسمان در منزل 

  1. کاهش هزینه درمان
  2. کاهش درد و ناراحتی بیمار
  3. کاهش چشمگیر درد
  4. کنترل عفونت و بوی زخم
  5. محافظت کامل از زخم و محیط اطراف آن
  6. جلوگیری از نفوذ آلاینده‌ها و میکروب‌ها به محل زخم
  7. ایجاد عایق حرارتی
  8. سهولت در باز و بسته کردن و مشاهده زخم
  9. مناسب بودن قیمت
  10. عملکرد مطلوب در محیط کفش

هزینه تعویض پانسمان زخم پای دیابتی در منزل

به طور کلی، هر چه زودتر درمان زخم آغاز شود، شانس بهبودی بیشتر و هزینه درمان کمتر خواهد بود.

در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای درمان زخم پای دیابتی وجود دارد. یکی از این روش‌ها، پانسمان زخم در منزل است. پانسمان زخم در منزل توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام می‌شود و مزایای زیادی دارد.کادر مجرب و متخصص ما، خدمات باکیفیت و مقرون به صرفه را به بیماران ارائه می‌دهد.

شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

برخی از انواع پانسمان‌های زخم پای دیابتی عبارتند از:

  • پانسمان‌های جاذب: این پانسمان‌ها ترشحات زخم را جذب کرده و از زخم در برابر عوامل خارجی محافظت می‌کنند.
  • پانسمان‌های هیدروژل: این پانسمان‌ها محیطی مرطوب و متعادل را برای زخم فراهم می‌کنند که به بهبود آن کمک می‌کند.
  • پانسمان‌های ضدعفونی‌کننده: این پانسمان‌ها به کاهش عفونت زخم کمک می‌کنند.
  • پانسمان‌های ترمیم‌کننده: این پانسمان‌ها به تحریک رشد بافت جدید در زخم کمک می‌کنند.

نحوه صحیح پانسمان زخم دیابتی

پزشکان ما ابتدا بر روی زخم محلول ضدعفونی کننده را اسپری میکنند. علاوه بر این ممکن است بر روی زخم با استفاده از سواپ محلول ضدعفونی کننده را قرار دهند. سپس برای درمان زخم دیابت از پمادهای موجود استفاده کرده و آن را بر روی زخم میکشند. حال با استفاده از پانسمان، روی زخم دیابتی را میپوشانند.

توصیه: اگر به زخم پای دیابتی مبتلا هستید، توصیه می‌کنیم از خدمات پانسمان در منزل هم‌دم استفاده کنید. این خدمات توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام می‌شود و می‌تواند به بهبودی سریع‌تر و کاهش هزینه درمان شما کمک کند.

خدمات مرتبط