باز کردن گچ در منزل

بسیاری از افرادی که دچار شکستگی در ناحیه ای از بدن خود شده اند اغلب به طور خود سر اقدام به باز کردن گچ های شکستگی میکنند. بهتر است برای اطمینان از تکمیل شدن طول درمان و بهبود کامل ناحیه شکسته شده، از پرستاران همراز در منزل کمک بگیرید. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، باز کردن گچ پا در منزلمی‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

باز کردن گچ

باز کردن گچ در خانه

باز کردن گچ پا در منزل ممکن است وسوسه انگیز باشد، اما قبل از انجام این کار، خطرات احتمالی را در نظر بگیرید. گچ پا یک وسیله پزشکی است که برای حمایت و تثبیت استخوان‌های شکسته یا آسیب دیده طراحی شده است. برداشتن آن بدون مراقبت پزشکی می‌تواند منجر به عوارض جدی شود، از جمله: آسیب به استخوان یا بافت نرم، عفونت، تأخیر در بهبودی. اگر گچ پای شما نیاز به برداشتن دارد، حتماً این کار را توسط یک متخصص پزشکی انجام دهید. آنها می‌توانند گچ را به روشی ایمن و بدون آسیب رساندن به اندام شما درمنزل نیز بردارند.

چرا باز کردن گچ فایبرگلاس در منزل؟

ما خدمات باز کردن گچ فایبرگلاس شکستگی را در تمام نقاط شهر تهران، حتی در ایام تعطیلات و شبانه‌روزی ارائه می‌دهیم. باز کردن گچ فایبرگلاس در منزل مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • راحتی: دیگر نیازی نیست که برای باز کردن گچ خود به مراکز درمانی مراجعه کنید. ما در محل شما حاضر می‌شویم و کار را انجام می‌دهیم.
  • سرعت: ما در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شویم و گچ فایبرگلاس شما را باز می‌کنیم.
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: با باز کردن گچ فایبرگلاس در منزل، در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید.

انواع گچ گیری

در صورت شکستگی در دست یا پا، گچ گرفتن برای جلوگیری از حرکت استخوان های شکسته و ایجاد صدمات جدی تر ضروری است. این عمل باید توسط افراد ماهر و کاربلد انجام شود. در ادامه به معرفی انواع گچ گیری و نحوه گچ گرفتن دست و پا در منزل می پردازیم.

گچ چسبی یا پلاستر

این گچ از کاغذ ضخیم و گچ ساخته شده است. گچ چسبی به خوبی قالب گیری می شود و به راحتی قابل برش است. این نوع گچ معمولاً 24 ساعت طول می کشد تا کاملاً خشک شود. در حین خشک شدن گچ، ممکن است احساس گرما در ناحیه گچ گرفته شده داشته باشید.

قالب گچ فایبر گلاس

این نوع گچ از الیاف شیشه و رزین ساخته شده است. گچ فایبر گلاس محکم تر از گچ چسبی است و به سرعت خشک می شود. این نوع گچ معمولاً 12 ساعت طول می کشد تا کاملاً خشک شود.

گچ گیری اسپیلینت (Splint) یا نیم قالب

این گچ از نوار گچ یا فایبر گلاس ساخته شده است. گچ گیری اسپیلینت معمولاً برای حمایت از قسمتی از بدن که دچار شکستگی یا آسیب شده است استفاده می شود. این نوع گچ می تواند قسمتی از بدن را پوشش دهد یا فقط بخشی از آن را بپوشاند.

گچ تنه (اسپیکا)

این نوع گچ از نوار گچ یا فایبر گلاس ساخته شده است و به صورت یک لوله دراز است. گچ تنه معمولاً برای حمایت از استخوان ران یا لگن استفاده می شود.

خدمات مرتبط