پرستار حرفه ای بیمار ناتوان در منزل

در صورت نیاز به پرستار حرفه ای به منظور مراقبت از بیماری که توانایی انجام فعالیت های شخصی خود را ندارد میتوانید از پرستاران همراز کمک بگیرید. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نصب سوند معده و سوند مثانه (فولی) می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

مراقبت از سالمند ناتوان

پرستار حرفه ای بیمار ناتوان در منزل

پرستاری قرن بیست و یکم، عنصر پیونددهنده ای است که سفر مراقبت های بهداشتی بیمار را در کنار هم نگه می دارد. در سراسر تجربه بیمار، و هر کجا که کسی به مراقبت نیاز داشته باشد حتی در خانه، پرستاران بی وقفه کار می کنند تا نیازهای فردی را شناسایی و محافظت کنند. علاوه بر شهرت دیرینه ی مهربانی و فداکاری، این یک حرفه بسیار تخصصی است که به طور مداوم در حال تکامل است تا نیازهای جامعه را برآورده کند. پرستاران صرف نظر از زمینه یا تخصص آنها، از یک روند پرستاری یکسان استفاده می کنند؛ یک روش علمی طراحی شده برای ارائه بهترین خدمات به بیماران در منزل، از طریق پنج گام ساده؛

  • ارزیابی – پرستاران بیماران را به طور عمیق در زمینه فیزیولوژیکی، اقتصادی، اجتماعی و سبک زندگی خود ارزیابی می کنند.
  • تشخیص – با بررسی دقیق علائم جسمی و رفتار بیمار، پرستار یک تشخیص را تشکیل می دهد.
  • برنامه ریزی – پرستار از تخصص خود برای تعیین اهداف واقع بینانه برای بهبودی بیمار استفاده می کند. این اهداف سپس به دقت کنترل می شوند.
  • اجرا – با اجرای دقیق برنامه مراقبت، پرستاران ثبات مراقبت را برای بیمار تضمین می کنند و پیشرفت آنها را با دقت مستند می کنند.
  • بررسی – با تجزیه و تحلیل دقیق اثربخشی برنامه مراقبت و مطالعه پاسخ بیمار، پرستار برنامه را برای دستیابی به بهترین نتایج بیمار بهبود می بخشد.

خدمات مرتبط