دستگاه فتوتراپی در منزل

فتوتراپی یا نور درمانی به منظور بهبود برخی مشکلات پوستی و حتی رفع زردی نوزادان به کار میرود. میتوانید با کمک مرکز درمان در منزل همراز، در خانه خود فتوتراپی را انجام دهید. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

دستگاه فتوتراپی

دستگاه فتوتراپی در منزل

درمان زردی نوزاد در خانه یا بیمارستان؟

تصمیم گیری در مورد اینکه فتوتراپی در خانه انجام شود یا در بیمارستان، بر عهده متخصص اطفال است. در صورتی که والدین فرد مسئولیت پذیر و دقیقی باشند و بتوانند دستورالعمل های پزشک را به دقت دنبال کنند، این امکان وجود دارد که از دستگاه فتوتراپی در خانه استفاده کنند. اما والدین باید توجه داشته باشند که کوچکترین بی دقتی در روند استفاده از دستگاه فتوتراپی، می تواند به جای بهبودی وضعیت نوزاد، باعث تشدید زردی یا بروز عوارض دیگر شود. بنابراین، اگر والدین تصمیم به استفاده از دستگاه فتوتراپی در خانه دارند، باید آموزش های لازم را در مورد نحوه صحیح استفاده از دستگاه دریافت کنند تا هم احتمال بروز عوارض کاهش یابد و هم زردی نوزاد به طور کامل درمان شود. برای خرید دستگاه فتوتراپی یا اجاره دستگاه زردی نوزاد با قیمت مناسب میتوانید با کارشناسان همراز در ارتباط باشید.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران

کلینیک خدمان درمان در منزل همراز اقدام به اجاره دستگاه زردی نوزاد در تهران کرده است و شما می توانید با خیال راحت زردی نوزاد خود را در منزل درمان کنید. در محیط خانه کودک آرامش بیشتری داشته و روند درمان زردی نوزاد با سرعت بیشتری پیش می رود.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در شرق تهران

در تمامی مناطق شرق تهران مانند نارمک، تهرانپارس، حکیمیه، تهران نو، شمیران نو، دلاوران، سراج و تمامی مناطق شرق تهران می توانید از کلینیک درمان در منزل همراز دستگاه زردی نوزاد را اجاره کنید.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در غرب تهران

اجاره دستگاه زردی نوزاد در تمامی مناطق غرب تهران از جمله حصارک، آزادی، تهرانسر، شهرک اکباتان، چیتگر، گیشا، طرشت، شهران، شهر زیبا، جنت آباد، ستارخان، صادقیه، پونک، وردآورد، کن، فردوس و سایر مناطق غرب تهران توسط کلینیک همراز انجام می شود.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در شمال تهران

در مناطق شامل تهران اجاره دستگاه زردی نوزاد صورت می گیرید از جمله این مناطق جردن، ظفر، لویزان، تهران ویلا، اقدسیه، سعادت آباد، ونک، زعفرانیه، شهرک غرب، آجودانیه، محمودیه، فرمانیه، درکه، اوین، ولنجک، الهیه، دزاشیب، کامرانیه، سوهانک، مینی سیتی، ازگل، جماران، قلهک، نیاوران و تجریش و سایر مناطق دیگر انجام و ارسال می شود.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در جنوب تهران

در مناطق جنوب تهران ازجمله امیریه، شهر ری، دولت‌ آباد، عبدالعظیم حسنی، خانی آباد نو، شهرک شریعتی، شهرک فردوس، جوادیه، یاخچی‌ آباد، نازی‌ آباد، دروازه غار، افسریه، شوش، بازار تهران، مولوی، خراسان، منیریه، امیربهادر، شاپور و سایر مناطق جنوب تهران دستگاه زردی نوزاد اجاره داده می شود.

اجاره دستگاه زردی نوزاد در کرج

در تمامی مناطق کرج اگر نیاز به دستگاه زردی نوزاد داشته باشید می تواندبا کلینیک درمان در منزل همراز تماس گرفته و در کمتر از 24 ساعت دستگاه خود را تحویل بگیرید.

عوارض استفاده از دستگاه زردی نوزاد

درمان زردی نوزاد با نور یا فتوتراپی، یک روش موثر برای کاهش سطح بیلی روبین خون نوزاد است. بیلی روبین، ماده ای زرد رنگ است که در اثر تجزیه گلبول های قرمز خون تولید می شود. در نوزادان نارس یا نوزادانی که در زمان تولد وزن کمی دارند، ممکن است سطح بیلی روبین خون به حدی بالا رود که خطرناک باشد. فتوتراپی با استفاده از نور ماوراء بنفش، بیلی روبین را از بدن نوزاد خارج می کند.

فتوتراپی معمولاً عوارض جانبی خفیفی دارد که معمولاً پس از پایان درمان برطرف می شوند. شایع ترین عوارض جانبی فتوتراپی عبارتند از:

  • افزایش درجه حرارت بدن یا تب
  • بثورات پوستی
  • کم آبی بدن
  • تغییر رنگ پوست به خاکستری قهوه ای (که موقتی است)
  • اسهال و شل شدن مدفوع
  • سبز رنگ و یا تیره شدن مدفوع
  • دفع ادراری کلسیم
  • قرمز و یا پوسته پوسته شدن پوست
  • لرز و سرفه کردن
  • انسداد بینی به علت استفاده از چشم بند
  • آسیب به چشم ها

به یاد داشته باشید که اگر به درستی از دستورالعمل های مراقبت از نوزادان حین فتوتراپی پیروی کنید، احتمال وقوع این عوارض به حداقل می رسد.

خدمات مرتبط