مراقبت از بیمار توسط کمک پرستار در منزل

مرکز درمان در منزل همراز این امکان را برای شما فراهم میکند که کمک پرستار متناسب با نیازهای بیمارتان را برای مراقبت های اولیه پرستاری شبانه روزی در کنارش داشته باشید. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نصب سوند معده و سوند مثانه (فولی) می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

 

مراقبت از بیمار توسط کمک پرستار

مراقبت از بیمار توسط کمک پرستار در منزل

پرستار بیمار در منزل، نمادی از مراقبت و حمایت است. همه ما ممکن است در طول زندگی خود با بیماری‌هایی مواجه شویم که نیاز به مراقبت و پرستاری داشته باشند. در این شرایط، استخدام پرستار بیمار با تخصص و تجربه کافی، بسیار مهم است. پرستار بیمار می‌تواند به بیمار در انجام امور روزمره و روند بهبودی کمک کند. همچنین، حضور پرستار بیمار در منزل، می‌تواند به آرامش بیمار و خانواده او کمک کند. مرکز خدمات پرستاری در منزل همراز، یک مرکز معتبر است که خدمات پرستاری در منزل را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. برای اطلاع از قیمت پرستار سالمند در منزل و تعرفه خدمات پرستاری در منزل 1402 حتی پرستار شبانه روزی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

چرا مراقبت از بیمار در خانه بهتر است؟

مراقبت از بیمار در خانه، مزایای زیادی برای بیمار، خانواده و جامعه دارد. در اینجا به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:

بهبود سریع تر بیمار

بیمارانی که در خانه خود مراقبت می شوند، معمولاً احساس راحتی و آرامش بیشتری دارند که باعث بهبود سریعتر آنها می شود. محیط خانه آشنا و راحت است و بیمار می تواند به راحتی استراحت کند و به کارهای روزمره خود رسیدگی کند.

کاهش هزینه ها

مراقبت از بیمار در خانه، می تواند هزینه های مربوط به بستری شدن در بیمارستان و مراکز درمانی را کاهش دهد. بیمار نیازی به پرداخت هزینه های بیمارستانی، مانند هزینه های اتاق، غذا و دارو ندارد. علاوه بر این، خانواده بیمار نیز می تواند در مراقبت از بیمار کمک کند و نیازی به استخدام پرستار یا کمک پرستار ندارد.

استقلال بیشتر خانواده

با مراقبت از بیمار در خانه، خانواده بیمار می تواند به فعالیت های روزمره خود ادامه دهد. خانواده دیگر نیازی به ترک شغل یا مدرسه خود برای مراقبت از بیمار ندارد.

ارتباط بهتر با بیمار

پرستاران در خانه، می توانند با بیمار ارتباط نزدیکی برقرار کنند و نیازهای او را بهتر درک کنند. این امر باعث می شود که مراقبت از بیمار موثرتر باشد.

احترام به حریم خصوصی بیمار

مراقبت از بیمار در خانه، به بیمار اجازه می دهد تا در محیطی آرام و خصوصی به نیازهای خود رسیدگی کند. این امر باعث می شود که بیمار احساس راحتی و امنیت بیشتری داشته باشد.

آموزش به خانواده

پرستاران در خانه، می توانند به خانواده بیمار آموزش دهند که چگونه از بیمار مراقبت کنند. این آموزش ها می تواند به خانواده کمک کند تا در مراقبت از بیمار موفق تر باشند.

خدمات مرتبط