همراه بیمار (بیمارستان خصوصی) در منزل

اگر به دلیل مشغله و نداشتن وقت و توانایی لازم نمیتوانید بیماران خود را در بیمارستان و در طول درمان همراهی کنید میتوانید به صورت شبانه روزی از مرکز همراز کمک بگیرید. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نصب سوند معده و سوند مثانه (فولی) می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

همراه بیمار بیمارستان خصوصی

همراه بیمار (بیمارستان خصوصی)

با توجه به تعداد زیاد بیماران و کمبود پرستار در بیمارستان، این نیاز اغلب برآورده نمی‌شود. در این زمان، حضور همراه بیمار (همراه بیمار به انگلیسی: companion یا patient associate یا family care) در بیمارستان ضروری است. همراه بیمار می‌تواند با توجه به تجربه و دانش خود، به کنترل وضعیت بیمار و بهبود روند بیماری کمک کند. همچنین، در شرایط حساس و اورژانسی، اقدامات مناسبی را انجام دهد که باعث ایجاد حس آرامش بیشتر در فرد و خانواده او می‌شود. اگر عزیز بیمار شما در بیمارستان یا اورژانس بستری شده است یا نیاز به مراقبت‌های پزشکی و پرستاری دارد، ولی شما به دلیل کمبود وقت یا نداشتن تجربه کافی قادر به نگهداری از او نیستید، می‌توانید از خدمات همراه بیمار استفاده کنید.

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

نگهداری از بیمار در بیمارستان، علاوه بر مشکلات زمانی برای بستگان و آشنایان بیمار، نیازمند دانش و مهارت اولیه در زمینه بهداشت و مراقبت‌های جسمی، روحی و روانی بیمار است. بستری شدن بیمار در بیمارستان، یکی از دغدغه‌های افرادی است که به دلیل مشکلات کاری یا خانوادگی، نمی‌توانند به‌طور مداوم از بیمار خود مراقبت کنند. اما با استخدام پرستار به‌عنوان همراه بیمار در بیمارستان، این نگرانی‌ها برطرف می‌شود. پرستار همراه بیمار در بیمارستان، می‌تواند به‌صورت پاره‌وقت یا تمام‌وقت، وظایف مراقبتی و درمانی بیمار را برعهده بگیرد. این موضوع، بستگی به شرایط بیمار و خانواده او دارد. برای استخدام پرستار همراه بیمار در بیمارستان و اطلاع از قیمت همراه بیمار، کافی است با مرکز خدمات پرستاری همراز درتهران تماس بگیرید تا در اسرع وقت، پرستار موردنظر به بیمارستان اعزام شود.

خدمات مرتبط