سرم تراپی در منزل تهران

تزریق سرم در منزل تهران

یکی از مزایای اصلی درمان IVسرم تراپی نتایج سریع و مؤثرتر بدون عوارض جانبی گوارشی، مشکلات جذب یا از دست دادن قدرت است.

این فرآیند به مواد مغذی اجازه می دهد تا مستقیماً وارد جریان خون شما شوند، تا شما انرژی بیشتری داشته باشید. اگر شما ویتامین کمی دریافت می کنید، یا مبتلا به بیماری آنفولانزا شده اید ، یا دچار اسهال و استفراغ شدید بوده اید و یا به تازگی اعتیاد را ترک کرده اید شما نیاز به تزریق سرم برای دریافت ویتامین و انرژی از دست رفته دارید. از این رو می توانید برای دریافت خدمات غیر حضوری و در منزل با مرکز همراز به صورت 24 ساعته در همه نقاط تهران تزریق سرم در منزل شمال تهران ، انجام سرم تراپی غرب تهران ، شرق و جنوب تهران تماس گرفته و در کمترین زمان به شما خدمات می دهیم. تزریق سرم اطفال ، سرم تراپی برای ترک اعتیاد ، انجام سرم برای سرماخوردگی و موارد دیگر را انجام می دهند. ۰۲۱۲۲۶۸۹۳۹۸ – ۰۹۱۲۳۰۳۹۳۱۶

هزینه تزریق سرم به همراه هزینه های اضافی

1- تزریق سرم 350
۲-هرآمپول داخل سرم ۳۵
۳-هر ویال پودری داخل سرم ۱۰۰
۴-تزریق عضلانی همراه با سرم ۱۰۰

سرم-تراپی-در-منزل-تهران

سرم تراپی چیست؟

سرم تراپی در واقع مایعاتی است که از طریق لوله  IV، داخل وریدی (رگ) تزریق می شود ، که عبارت است از انتقال مواد مغذی و هیدراتاسیون مستقیم به جریان خون برای جذب و استفاده فوری توسط بدن. تزریق سرم یا سرم تراپی سریع‌ترین راه برای رساندن مواد مغذی به سراسر بدن است، زیرا سیستم گوارش را دور می‌زند و مستقیماً وارد اندام‌ها می‌شود و در نتیجه نرخ جذب 90 تا 100 درصد (در مقابل تنها 20 تا 50 درصد از راه خوراکی ممکن است).

تزریق سرم در منزل تهران

یکی از مزایای اصلی درمان IVسرم تراپی نتایج سریع و مؤثرتر بدون عوارض جانبی گوارشی، مشکلات جذب یا از دست دادن قدرت است.

این فرآیند به مواد مغذی اجازه می دهد تا مستقیماً وارد جریان خون شما شوند، تا شما انرژی بیشتری داشته باشید. اگر شما ویتامین کمی دریافت می کنید، یا مبتلا به بیماری آنفولانزا شده اید ، یا دچار اسهال و استفراغ شدید بوده اید و یا به تازگی اعتیاد را ترک کرده اید شما نیاز به تزریق سرم برای دریافت ویتامین و انرژی از دست رفته دارید. از این رو می توانید برای دریافت خدمات غیر حضوری و در منزل با مرکز همراز به صورت 24 ساعته در همه نقاط تهران تزریق سرم در منزل شمال تهران ، انجام سرم تراپی غرب تهران ، شرق و جنوب تهران تماس گرفته و در کمترین زمان به شما خدمات می دهیم. تزریق سرم اطفال ، سرم تراپی برای ترک اعتیاد ، انجام سرم برای سرماخوردگی و… را انجام می دهند.

سرم تراپی برای چه درمان هایی موثر است؟

  • تسکین خماری
  • بازیابی عملکرد ورزشی- افزایش زمان ریکاوری ورزشی
  • تقویت دستگاه ایمنی بدن
  • موثر در سرماخوردگی و آنفولانزا
  • کاهش التهاب
  • مشکلات گوارشی
  • رفع خستگی
  • مشکلات گوارشی
  • انرژی بیشتر
  • بهبود تمرکز و تمرکز ذهنی
  • افزایش آرامش
  • قند خون متعادل
  • الگوهای خواب بهبود یافته است
  • کاهش موارد میگرن
  • افزایش باروری و عدم تعادل هورمونی
  • بهبود رنگ چهره
  • رفع کم آبی بدن وکاهش علائم پیری

 

هزینه سرم تراپی در تهران چقدر است؟

هزینه و تعرفه قیمت خدمات تزریقاتی مانند سرم و تزریقات عضلانی با توجه به تعرفه مصوب از طرف سازمان و وزارت بهداشت به مراکز درمانی و پرستاری اعلام می شود که عوامل دیگر چون مسافت ، انجام سرم و استفاده آمپول های تقویتی در سرم بسته به نوع سرم شما متفاوت است که مرکز همراز مبلغ مناسبی در نظر گرفته است.

انواع تزریق سرم تقویتی در منزل

سرم های مختلفی وجود دارد که پزشک شما بسته به شرایط شما تجویز می کنند.

سرم تراپی برای سرما خوردگی در منزل

در فصل های سرد سال بیماری های مانند آنفولانزا و سرماخوردگی و سویه های جدید کرونا بیشتر از قبل افراد را درگیر می کند که شما با گرفتن این بیماری ها ضعف بدنی بدی را تجربه می کنید بخصوص در کودکان شما با تزریق سرم تقویتی می توانید با سرعت بیشتری بدن خود را بهبود دهید اگر از فضای عمومی بیمارستان و درمانگاه خسته شدید می توانید با مرکز درمان در منزل همراز تماس گرفته و در هر کجای تهران 24 ساعته به شما خدمات دهیم و در کمترین زمان تزریقات و سرم تراپی شما را انجام دهیم.

محلول های کریستالوئیدی

محلول کریستالوئیدی محلول آبی است که از آب و املاح کوچک مانند قند و نمک تشکیل شده است که برای بهبود عملکرد کم آبی ، تب و عفونت استفاده می شود این محلول دارای املاح کم و پروتئین هستند که از طریق غشای سلولی و مویرگی وارد بافت بدن می شود چند نمونه از محلول رینگر لاکتات ، دکستروز ، سالین نمکی

سرم قندی نمکی همان دکستروز می باشد که حاوی نمک ، پتاسیم ،کلرید، کلسیم و لاکتات که برای ضعف بدنی است.

سرم مولتی ویتامین

در این سرم انواع مختلفی از ویتامین ها شامل : مس گوگرد روی سدیم و ید و دیگر ویتامین ها محلول در آب ویا کلسیم ، آهن و… می باشد که میزان تقویت و اثر بخشی آن بسیار بالا می باشد که مهمولا فرد تحت جراحی های بسیار سنگین تا مدت زمان سه روز می تواند از این سرم استفاده نماید.

سرم رینگر 

یک سرم محلول در مواد معدنی برایافزایش حجم خون و الکترولیت در زمان هایی که فرد دچار اسهال و استفراغ و افت فشار خون و دیابت باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

سرم دکستران یک نوع سرم آمینواسیدی است که برای تقویت عضلات ، کاهش خستگی ،  ترمیم بافت عضلانی پس از فعالیت‌های فیزیکی سنگین ، حفظ و افزایش استقامت جسمانی ، بهبود سیستم ایمنی ، کاهش التهابات و بهبود کیفیت خواب مفید می باشد. تزریق سرم در منزل با این نوع سرم هم انجام می شود.

محلول های کلوئیدی

یک محلول کلوئیدی حاوی ذرات با وزن مولکولی بزرگ مانند پروتئین یا نشاسته هیدروکسی اتیل  (HES)  است که در یک محلول کریستالوئیدی معلق هستند . مولکول های بزرگ نامحلول به راحتی از گلیکوکالیکس اندوتلیال و غشاء عبور نمی کنند. نیرویی که به دلیل شیب اسمزی ایجاد شده توسط این پروتئین ها بر لایه سطحی اندوتلیال وارد می شود، COP  یا فشار انکوتیک نامیده می شود. محلول های کلوئیدی را می توان به کلوئیدهای طبیعی و مصنوعی تقسیم کرد. این سرم ها باعث افزایش دهنده حجم خون می شود و حتما باید در یخچال نگهداری شود.  سرم دکستران و سرم هماکسل

سرم دکستران

این نوع سرم یک سرم آمینو اسیدی می باشد که برای اثر بخشی و تقویت عضلات بدن و بهبود بافت عضلات بعد از فعالیت های ورزشی سنگین ، خونریزی و یا سوختگی و ضعف به دلیل گرما زدگی و کم آبی مورد استفاده قرار می گیرید.

رایج ترین سرم های ویتامین IV چیست؟

  • تزریق IV تقویت کننده سم زدایی – قطره ای که مایعات ضروری، ویتامین ها و مواد معدنی را ترکیب می کند که مشخص شده است بار سمی شما را کاهش می دهد. سموم در سلول های چربی ذخیره می شوند که کاهش وزن را برای شما سخت تر می کند.
  • تقویت کننده ایمنی IV – یک کوکتل حاوی آنتی اکسیدان های قوی مانند گلوتاتیون ، سیستئین و آرژنین ، که به محافظت از شما در برابر آنفولانزا و سایر ویروس ها کمک می کند.

اثرات درمان سرم تراپی چقدر است؟

به طور معمول، اثرات پس از 12 تا 24 ساعت پس از تزریق کاملاً قابل توجه است، اگرچه بسیاری از افراد بلافاصله پس از درمان احساس بهتری دارند.

اثرات بسته به شرایط، نوع سرم و بین 8 روز تا 3 هفته باقی می ماند.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی بر این داشتیم تا شما را با فواید سرم تراپی در منزل در شرایط سرماخوردگی و آنفولانزا  و انواع سرم های پر استفاده با کارایی مختلف آشنا کنیم. نکته مهم تر از آن این است که می توانید خدمات تزریق سرم را در منزل و در هر نقطه از تهران به صورت 24 ساعته داشته باشید. طرح درمان در منزل همراز تمامی خدمات پزشکی را در منزل ارائه می دهد که می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

برای مشاهده سایر خدمات کلینیک درمان در منزل همراز کلیک کنید.

خدمات مرتبط