پکیج کامل دستگاه CCU وICU (تخت معمولی) در منزل

اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نصب سوند معده و سوند مثانه (فولی) می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

پکیج کامل دستگاه CCU وICU(تخت معمولی)

پکیج کامل دستگاه CCU وICU (تخت معمولی) برای منزل

سلامتی بیمار در گرو نظارت دقیق و مداوم علائم حیاتی اوست. مانیتورهای علائم حیاتی ابزاری حیاتی برای پزشکان و پرستاران در جهت رصد و ارزیابی وضعیت بیمار به شمار می‌روند. این دستگاه‌ها با اندازه‌گیری و ثبت پارامترهای حیاتی مانند ضربان قلب، فشار خون، تنفس و دمای بدن، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کادر درمان قرار می‌دهند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، به موقع مداخله کرده و از بروز عواقب ناگوار جلوگیری کنند. با توجه به تنوع مانیتورهای علائم حیاتی در بازار، انتخاب دستگاهی که به طور کامل نیازهای شما را برآورده کند، حائز اهمیت است. دستگاه تزریق دقیق نیز، ابزاری حیاتی در تجویز دارو به بیمار است. تنوع این دستگاه‌ها، انتخاب نوع مناسب را برای نیازهای بیمار ضروری می‌کند. در این میان، می‌توان به پمپ‌های سرنگی، حجمی و الاستومریک اشاره کرد. شما میتونید برای خرید دستگاه و اجاره آن با ما در ارتباط باشید.

آسایش و سلامتی در بستر با تخت‌های بیمارستانی

تخت‌های بیمارستانی، فراتر از یک وسیله‌ی ساده برای خواب، ابزاری حیاتی در بهبود و مراقبت از بیماران هستند. این تخت‌ها با طراحی منحصر به فرد خود، راحتی و آسایش بیمار را در اولویت قرار داده و به پرسنل درمانی در ارائه خدمات بهتر یاری می‌رسانند. قابلیت تنظیم ارتفاع، سر و پاها، ریل‌های جانبی و ریموت کنترل، تنها گوشه‌ای از امکانات تخت‌های بیمارستانی امروزی هستند که امکان تطبیق تخت با نیازهای مختلف بیمار را فراهم می‌کنند. چندمنظوره بودن، ویژگی بارز این تخت‌هاست، به گونه‌ای که بیمار می‌تواند در طول دوره نقاهت، تخت خود را با شرایط و نیازهایش هماهنگ کند. کاربرد تخت‌های بیمارستانی محدود به Hospital نیست و امروزه در خانه‌های سالمندان، مراکز درمانی، کلینیک‌های پزشکی و حتی منازل برای مراقبت از بیماران و افراد کم‌توان مورد استفاده قرار می‌گیرند. با در نظر گرفتن نوع بیماری، نیازهای بیمار و امکانات، می‌توان بهترین تخت را برای آسایش و سلامتی بیمار فراهم کرد.

خدمات مرتبط