تخت برقی در منزل

اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نصب تخت برقی می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

تخت برقی( تشک مواج )

تخت برقی برای منزل

تخت برقی، عنصری کلیدی در آسایش و بهبودی بیمار است. این تخت‌ها که به عنوان تخت بستری نیز شناخته می‌شوند، بستری مناسب برای استراحت 24 ساعته بیمار در طول دوره درمان فراهم می‌کنند. این تخت‌ها امکان اتصال تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمار را دارند.

کاربرد تخت‌های برقی چیست؟
  • بیمارستان‌ها: بخش‌های بستری، اورژانس، ICU و …
  • مراکز درمانی: کلینیک‌ها، مطب‌ها و …
  • منزل: برای مراقبت از بیمار در منزل

انواع تخت الکترونیکی:

تخت‌های بیمارستانی چند حالته بر اساس تعداد بخش‌هایی که می‌توانند زاویه آنها را تغییر داد، به سه دسته تقسیم می‌شوند:

1. تخت های تک شکن: این تخت ها ساده ترین نوع تخت های بیمارستانی برقی هستند که امکان تنظیم زاویه سر را برای بیمار فراهم می‌کنند.

2. تخت های دو شکن: علاوه بر تنظیم زاویه سر، امکان تنظیم زاویه پا نیز در این تخت ها وجود دارد. این ویژگی برای بیمارانی که نیاز به نشستن یا نیمه نشستن دارند، بسیار مفید است.

3. تخت های سه شکن: این تخت ها به عنوان کامل ترین نوع تخت های بیمارستانی برقی شناخته می‌شوند. علاوه بر تنظیم زاویه سر و پا، امکان تنظیم زاویه بخش میانی تخت نیز وجود دارد. این ویژگی برای بیمارانی که نیاز به مراقبت های ویژه دارند، بسیار مناسب است.

با مراجعه به مراکز معتبر، ضمن دریافت مشاوره از متخصصان، تخت برقی باکیفیت و حتی دست دوم متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

خدمات مرتبط