پذیرش ICU و CCU در منزل

پذیرش ICU و CCU در خانه: اگر مریضی موقعیت اورژانسی داشته باشد و توان و مهلت انتظار کشیدن برای خالی شدن تخت در بخش مراقبت های ویژه یک مرکز درمانی را نداشته باشد میتواند از خدمات پذیرش ICU و CCU در منزل همراز به صورت شبانه روزی استفاده کند. این خدمات شامل تجهیزات، پرستار و موارد این چنینی میشود که پس از پذیرش توسط همراز، در صورت نیاز در اختیار بیمار قرار میگیرد. هر زمان که نیاز باشد و شرایط برای انتقال بیمار به مرکز درمانی نیز فراهم باشد، مسئولین از سمت مرکز همراز، اقدامات لازم همچون گرفتن وقت و پیگیری های مربوطه را انجام میدهند. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نصب سوند معده و سوند مثانه (فولی) می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

خدمات پذیرش ICU-CCU

پذیرش ICU و CCU در منزل

اگر بیمار شرایط اورژانسی داشته باشد و توان و مهلت انتظار کشیدن برای خالی شدن تخت در بخش مراقبت های ویژه یک مرکز درمانی را نداشته باشد، می تواند از خدمات پذیرش ICU و CCU در منزل همراز به صورت شبانه روزی استفاده کند. این خدمات شامل تجهیزات، پرستار و موارد این چنینی می شود که پس از پذیرش توسط همراز، در صورت نیاز در اختیار بیمار قرار می گیرد.

شرایط پذیرش بیمار در ICU و CCU در منزل

  1. شرایط اورژانسی: بیمار باید دچار یک وضعیت اورژانسی پزشکی باشد که نیاز به مراقبت های ویژه داشته باشد.
  2. عدم امکان انتقال بیمار به بیمارستان: بیمار باید به دلیل شرایط جسمی خود، قادر به انتقال به بیمارستان نباشد.
  3. پذیرش بیمار توسط همراز: پس از بررسی شرایط بیمار، همراز تصمیم می گیرد که آیا بیمار می تواند از خدمات پذیرش ICU و CCU در منزل استفاده کند یا خیر.

تجهیزات و خدمات ارائه شده در ICU و CCU در منزل

همراز تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای مراقبت از بیمار را در اختیار او قرار می دهد. این تجهیزات شامل دستگاه تنفس مصنوعی، دستگاه اکسیژن، دستگاه مانیتورینگ قلبی و سایر تجهیزات مورد نیاز است. هم‌چنین یک پرستار متخصص را برای مراقبت از بیمار در منزل اعزام می کند. این پرستار وظیفه دارد که به صورت شبانه روزی از بیمار مراقبت کند و وضعیت او را پایش کند و دارو و سایر ملزومات پزشکی مورد نیاز بیمار را در اختیار او قرار می دهد.

خدمات مرتبط