تنظیم دستگاه مراقبت های ویژه و آموزش به بیمار در منزل

متخصصین مرکز درمان در خانه همراز در صورت نیاز شما، پس از تنظیم دستگاه مراقبت های ویژه و رسیدگی به آن، موارد لازم را به بیمار و یا همراه بیمار آموزش میدهند تا از ایجاد هرگونه ابهام و سوال جلوگیری شود. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نصب سوند معده و سوند مثانه (فولی) می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

تنظیم دستگاه مراقبت های ویژه و آموزش به بیمار

تنظیم دستگاه مراقبت های ویژه و آموزش به بیمار در منزل

مراقبت های ویژه واحدی است که بیمارانی با وضعیت حاد را تحت مراقبت قرار می دهد. این بیماران ممکن است مشکلات قلبی، جراحی، مغزی یا سایر بیماری ها داشته باشند. کادر درمانی شامل پزشکان، پرستاران، و تکنسین های مجربی است که از تجهیزات پیشرفته برای مراقبت از بیماران استفاده می کنند. بیماران معمولاً از بخش های دیگر بیمارستان به مراقبت های ویژه منتقل می شوند. دوره مراقبت های ویژه تا زمانی که بیمار بهبود یابد ادامه می یابد.

تجهیزات برای کمک به بیماران مراقبت های ویژه

تجهیزات پزشکی مختلفی برای کمک به بیماران در شرایط مختلف وجود دارد. برخی از این تجهیزات برای احیای بیماران در شرایط اورژانسی و پشتیبانی از زندگی استفاده می شود.

ونتیلاتور: ونتیلاتور دستگاهی است که به تنفس بیمارانی که برای تنفس به کمک احتیاج دارند کمک می کند. این دستگاه از یک مدار تنفسی، ذخیره گاز، مکانیزم مرطوب کننده، مانیتور و آلارم تشکیل می شود. ونتیلاتور با استفاده از ریزپردازنده ها فشار، حجم و جریان هوا را تنظیم می کند. مانیتور و آلارم ونتیلاتور معمولا به سیستم مرکزی متصل است تا بتوان وضعیت بیمار را به طور مداوم تحت نظر داشت.

پمپ سرم: پمپ سرم دستگاهی است که به انتقال وریدی مایعات کمک می کند. این دستگاه از یک پمپ اتوماتیک و مکانیزم های قابل برنامه ریزی تشکیل می شود. از پمپ سرم برای انتقال مستمر داروی بیهوشی، دارو و انتقال خون نیز استفاده می شود. معمولا پمپ سرم به میله ای آویزان می شود که در کنار تخت بیمار قرار دارد.

ترالی احیا: ترالی احیا ترالی ای است که تجهیزات مورد نیاز برای احیای بیمار در شرایط اورژانسی را حمل می کند. این تجهیزات شامل دستگاه الکتروشوک قلبی، تجهیزات اینتوبه برای باز کردن راه هوایی و انواع دارو است. ترالی احیا معمولا در بخش مراقبت های ویژه قرار می گیرد تا دسترسی به آن ها آسان باشد.

بالون پمپ: بالون پمپ دستگاهی است که به کاهش فشار کاری قلب کمک می کند. این دستگاه معمولا برای بیمارانی استفاده می شود که مبتلا به آنژین ناپایدارند، دچار حمله قلبی شده اند یا در انتظار عمل پیوند اعضا هستند. در بالون پمپ های داخل آئورتی یک بالون کوچک درون آئورت بیمار قرار می گیرد. این بالون با انقباض و انبساط خود فشار خون را در شریان آئورت تنظیم می کند.

تجهیزات پزشکی مختلفی برای کمک به بیماران در شرایط مختلف وجود دارد. برخی از این تجهیزات برای احیای بیماران در شرایط اورژانسی و پشتیبانی از زندگی استفاده می شود. این تجهیزات می توانند جان بیماران را نجات دهند و به بهبودی آن ها کمک کنند که ما آن هارا به شما آموزش میدهیم.

خدمات مرتبط