نوار مغز توسط پرستار در منزل

 پرستاران مرکز درمان در منزل همراز در صورت نیاز از بیمار شما نوار مغز میگیرند و نیاز مراجعه به یک مرکز درمانی متفاوت را برای شما رفع میکنند. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نوار مغز می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

نوار مغز توسط پرستار

نوار مغز توسط پرستار در خانه

نوار مغز یا الکتروانسفالوگرام (EEG) آزمایشی است که فعالیت الکتریکی مغز را اندازه‌گیری می‌کند. این آزمایش به‌طور معمول در بیمارستان یا کلینیک انجام می‌شود، اما در برخی موارد ممکن است فرد نیاز به گرفتن نوار مغز در منزل داشته باشد. افراد کم‌توان یا دارای شرایط خاص مانند افراد مبتلا به صرع، خونریزی مغزی، یا سکته مغزی ممکن است توانایی یا شرایط خروج از منزل را نداشته باشند. در این موارد، نوار مغز در منزل می‌تواند راهکاری مناسب باشد. نوار مغز در منزل با استفاده از دستگاهی به نام «مانیتور EEG» انجام می‌شود. این دستگاه دارای الکترودهایی است که به پوست سر فرد متصل می‌شوند. الکترودها فعالیت الکتریکی مغز را ثبت کرده و به کامپیوتر منتقل می‌کنند.

نوار مغز در منزل می‌تواند برای تشخیص و ارزیابی طیف گسترده‌ای از مشکلات و بیماری‌های مغزی استفاده شود. این مشکلات و بیماری‌ها عبارتند از:

  • صرع
  • خونریزی مغزی
  • سکته مغزی
  • تومور مغزی
  • اختلالات خواب
  • آسیب‌های مغزی

اگر عزیزان شما نیاز به گرفتن نوار مغز در منزل دارند، می‌توانید با پزشک یا متخصص مغز و اعصاب همراز مشورت کنید و از هزینه نوار مغز مطلع شوید.

خدمات مرتبط