نوار قلب توسط پرستار در منزل

در صورت نداشتن وقت و امکان مراجعه به مراکز درمانی برای انجام نوار قلب میتوانید از پرستاران مرکز درمان در منزل همراز برای گرفتن نوار قلب کمک بگیرید. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، انجام نوار قلب می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

نوار قلب توسط پرستار

نوار قلب توسط پرستار در منزل

ثبت نوار قلب یک روش تشخیصی برای اختلالات ضربان قلب است. این روش توسط پزشک تجویز می شود و توسط پرستار متخصص در شرکت همراز در تهران انجام می شود. پرستاران شرکت همراز با دستگاه الکتروکاردیوگراف پیشرفته به منزل بیمار مراجعه می کنند و پس از آموزش و آماده سازی بیمار، ثبت فعالیت قلب را انجام می دهند. در صورت موافقت بیمار، نوار قلب به پزشک ارسال می شود و اقدامات درمانی در منزل انجام می شود.

در چه مواردی گرفتن نوار قلب توصیه می‌شود؟

  • در صورت بروز درد ناگهانی و شدید در قفسه سینه
  • در صورت احساس تنگی نفس یا مشکل در تنفس
  • در صورت بروز تپش قلب شدید یا ناگهانی
  • در صورت بروز درد در ناحیه شانه چپ که به سمت قفسه سینه کشیده می‌شود

نوار قلب چگونه گرفته می‌شود؟

برای گرفتن نوار قلب، الکترودهایی به قفسه سینه، بازوها و پاهای بیمار متصل می‌شوند. این الکترودها به وسیله ژل به پوست بیمار می‌چسبند. الکترودها سیگنال‌های الکتریکی قلب را ثبت می‌کنند و این سیگنال‌ها روی یک کاغذ چاپ می‌شوند.

خدمات مرتبط