رادیولوژی دو عضو در منزل

گاهی در موارد خاص نیاز است که از دو عضو بدن در منزل عکس برداری شود تا نتیجه دقیق تر و بهتر تشخیص داده شود. برای کسب اطلاعات دقیق تر از رادیولوژی دو عضو بدن و قیمت خدمات رادیولوژی، به وبسایت مرکز درمان در منزل همراز مراجعه کنید. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، رادیولوژی می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

 

رادیولوژی دو عضو

رادیولوژی دو عضو در منزل

امروزه، با پیشرفت تکنولوژی، امکان انجام بسیاری از خدمات پزشکی در منزل فراهم شده است. یکی از این خدمات که اهمیت زیادی در تشخیص بیماری‌ها دارد، رادیولوژی در منزل است. این خدمت به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه به مراکز درمانی، در منزل خود تصویربرداری انجام دهید و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

رادیولوژی چیست؟

رادیولوژی، دریچه‌ای نو به سوی دنیای ناشناخته درون بدن انسان است. این علم شگفت‌انگیز که گاه با نام تصویربرداری تشخیصی نیز شناخته می‌شود، به کمک روش‌های مختلف، تصاویری دقیق و گویا از اندام‌های داخلی بدن ارائه می‌دهد و پزشکان را در تشخیص دقیق بیماری‌ها یاری می‌رساند. ظهور رادیولوژی را می‌توان نقطه عطفی در تاریخ علم پزشکی دانست. پیش از این، پزشکان برای تشخیص بیماری‌ها تنها به معاینه فیزیکی و شرح حال بیمار اکتفا می‌کردند، اما رادیولوژی دریچه‌ای نو به سوی دنیای درون بدن گشود و امکان بررسی دقیق اندام‌ها و استخوان‌ها را بدون نیاز به جراحی فراهم کرد. امروزه روش‌های متنوعی در رادیولوژی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از جمله رایج‌ترین آنها می‌توان به اشعه ایکس، سونوگرافی و سی تی اسکن اشاره کرد. هر یک از این روش‌ها مزایا و کاربردهای خاص خود را دارند و در تشخیص طیف وسیعی از بیماری‌ها از جمله شکستگی استخوان، عفونت ریه، تومورهای سرطانی و … به کار گرفته می‌شوند.

خدمات مرتبط