دریافت رژیم کنترل وزن در منزل

دریافت رژیم کنترل وزن در خانه: مرکز درمان در منزل همراز خدمات تغذیه خود را به منظور کنترل وزن(کاهش یا افزایش وزن) و دیگر اهداف به عنوان یکی از خدمات مختلف درمانی و سلامتی خود توسط بهترین متخصصان تغذیه به شما ارائه میدهد. متخصصین تغذیه همراز یک برنامه غذایی متناسب با ویژگی های شخصی و هدف خاص شما برایتان تنظیم میکنند. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

خدمات رژیم و تغذیه

دریافت رژیم کنترل وزن در منزل

امروزه، حدود 60 درصد از جمعیت ایران با معضل اضافه وزن و چاقی دست و پنجه نرم می‌کنند. از این میان، نیمی از افراد با مشکل چاقی روبرو هستند. چاقی که به عنوان “مادر همه بیماری‌ها” شناخته می‌شود، عامل اصلی بروز بسیاری از بیماری‌های مختلف از جمله مشکلات قلبی عروقی، دیابت، کبد چرب، سندرم متابولیک و دردهای استخوانی مانند کمر یا زانو است. در گذشته، بیماری‌های واگیر مانند طاعون، وبا، سیاه زخم و سایر بیماری‌های مشابه، عامل اصلی مرگ و میر بودند. اما در قرن اخیر، این جایگاه به بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و سایر بیماری‌های مزمن که ارتباط مستقیمی با چاقی و اضافه وزن دارند، تعلق گرفته است. به همین دلیل، پیشگیری و درمان چاقی و اضافه وزن از اهمیت بالایی برخوردار است. این امر نه تنها از بروز بیماری‌های مختلف پیشگیری می‌کند، بلکه از تحمیل هزینه‌های جبران‌ناپذیر به فرد و جامعه نیز جلوگیری می‌کند.

راه درمان چاقی و اضافه وزن

اگرچه درمان چاقی و اضافه وزن در عین حال که آسان است، می‌تواند سخت نیز باشد. اولین و مهم‌ترین خط درمان چاقی و اضافه وزن، رژیم لاغری یا برنامه غذایی برای کاهش وزن است. لازم به ذکر است که روند رژیم لاغری خطی نیست و ممکن است در مسیر آن، شاهد استپ وزن یا حتی افزایش وزن باشید. با این حال، نتیجه نهایی این روند، کاهش وزن شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت رژیم میتوانید با تیم همراز همراه باشید.

خدمات مرتبط