دریافت نمونه ادرار و جواب آزمایشگاه در منزل

اگر بیمار به دلیل مشکلات حرکتی و ناتوانی در راه رفتن و یا مشکلات این چنینی امکان مراجعه به آزمایشگاه برای انجام آزمایش ادرار و گرفتن جواب آزمایش را ندارد؛ میتوانید با کمک مرکز درمان در منزل همراز نمونه گیری ادرار را در منزل انجام دهید. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات، نگرفتن آزمایش می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

دریافت نمونه ادرار و جواب آزمایشگاه

دریافت نمونه ادرار و جواب آزمایشگاه در منزل

اگر بیمار به دلیل مشکلات حرکتی و ناتوانی در راه رفتن یا مشکلات این چنینی امکان مراجعه به آزمایشگاه برای انجام آزمایش ادرار و گرفتن جواب آزمایش را ندارد، می‌تواند با کمک مرکز درمان همراز در تهران نمونه‌گیری ادرار را در منزل انجام دهد. در این روش، یک پرستار یا تکنسین آزمایشگاه به منزل بیمار مراجعه می‌کند و پس از آموزش نحوه جمع‌آوری نمونه ادرار به بیمار، نمونه را جمع‌آوری می‌کند. سپس، نمونه به آزمایشگاه ارسال می‌شود و نتیجه آزمایش ظرف چند روز به بیمار تحویل داده می‌شود.

مراحل دریافت نمونه ادرار در منزل

برای دریافت نمونه ادرار در منزل، ابتدا باید با یک مرکز درمان در منزل تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. سپس، یک پرستار یا تکنسین آزمایشگاه در زمان تعیین‌شده به منزل شما مراجعه می‌کند. دریافت نمونه ادرار در منزل یک روش مناسب برای بیمارانی است که امکان مراجعه به آزمایشگاه را ندارند. این روش مزایای متعددی دارد و می‌تواند به راحتی انجام شود.

خدمات مرتبط