آمبولانس تیپ A معمولی تهران

آمبولانس تیپ A معمولی تهران: این نوع آمبولانس اغلب برای انتقال بیمارهایی که وضعیت اورژانسی ندارند استفاده میشود. مرکز همراز برای انتقال بیماران از نقاط مختلف تهران که وضعیت اورژانسی و جدی ندارند اما امکان انتقال آن ها به مرکز درمانی به شکل دیگری وجود ندارد از آمبولانس تیپ A استفاده میکند. اعزام پزشک در کلیه مناطق شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران، کمتر از یک ساعت با تجهیزات، انجام می‌شود. خدمات ارائه شده شامل سرم تراپی، تزریقات می‌باشد. شما میتوانید از خدمات درمان در منزل همراز استفاده کنید تا نیروهای ما زیر یک ساعت به محل شما اعزام شوند. شماره‌های تماس جهت اعزام پزشک:

0212268939809123039316

آمبولانس تیپ A معمولی

آمبولانس تیپ A معمولی تهران

این نوع آمبولانس اغلب برای انتقال بیمارهایی که وضعیت اورژانسی ندارند استفاده می شود. مراکز درمانی برای انتقال بیماران از نقاط مختلف تهران که وضعیت اورژانسی و جدی ندارند اما امکان انتقال آنها به مرکز درمانی به شکل دیگری وجود ندارد از آمبولانس تیپ A استفاده می کند. آمبولانس تیپ A معمولی تهران دارای، تخت بیمار، تجهیزات مانیتورینگ بیمار، تجهیزات احیا، تجهیزات کمک های اولیه و تجهیزات حمل و نقل بیمار است. پرسنل آمبولانس تیپ A معمولی همراز در تهران مانند آمبولانس خصوصی جنوب تهران، بیمار را از محل حادثه یا منزل به مرکز درمانی منتقل کنند. وضعیت بیمار را در طول مسیر پایش کنند و در صورت نیاز، اقدامات احیا را انجام دهند. بیمار را به بخش مناسب در مرکز درمانی تحویل دهند.

شرایط بیمار برای انتقال با آمبولانس تیپ A معمولی تهران

  1. بیمار وضعیت اورژانسی ندارد.
  2. امکان انتقال بیمار به مرکز درمانی به شکل دیگری وجود ندارد.
  3. بیمار دارای شرایطی است که نیاز به مراقبت های پزشکی دارد.

آمبولانس تیپ A معمولی تهران یکی از گزینه های موجود برای انتقال بیماران است. این آمبولانس برای انتقال بیمارانی که وضعیت اورژانسی ندارند و امکان انتقال آنها به مرکز درمانی به شکل دیگری وجود ندارد، مناسب است. شماره تلفن آمبولانس خصوصی تهران در سایت همراز نیز ثبت شده است.

خدمات مرتبط